пятница, 5 октября 2012 г.

Модуль 9.
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби  їх оцінювання; Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.Проаналізували  шляхи здійснення диференціації навчання учнів; Створили  форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Модуль 10.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: у цьому модулі ми сфокусквали свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та  прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Ми обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчанняздійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології   задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ми створитли документ для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Ми також спланували, як будемо  вивчати обрану  тему в своємукласі та створили  інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий